Peab Eiendomsutvikling forsterker akkvisisjonsteamet

Leder for marked og akkvisisjon i Peab Eiendomsutvikling, Jannicke Mansika Olsen, har forsterket teamet ytterligere med ansettelsen av Christian Kleivene (26).

− Christian er en ung og fremadstormende kandidat. Peab Eiendomsutvikling har tidligere hatt stor suksess med å rekruttere yngre krefter, som kommer inn med en annen type nysgjerrighet. Vi opplever at de erfarne og yngre drar veksler på hverandre, og det gir en spennende utvikling for teamet, sier Jannicke Mansika Olsen i Peab Eiendomsutvikling.

Kleivene har en bachelor i økonomi og ledelse fra Høgskulen på Vestlandet, og en master i Eiendomsutvikling og -forvaltning fra NTNU. Han har jobbet som eiendomsrådgiver i Opak og vært summer intern i eiendomsavdelingen i Statsbygg. Nå er han på plass i Peab, der han skal jobbe med å identifisere og utvikle eiendomsprosjekter.

− Peab Eiendomsutvikling er en betydelig utvikler med mange spennende prosjekter. Da de lyste ut en stilling innen akkvisisjon måtte jeg gripe sjansen. Etter å ha blitt kjent med Peabs historie og deres fokus på menneskene som jobber i selskapet, ble jeg imponert. Rekrutteringsprosessen styrket mitt positive inntrykk, og gjorde meg enda mer motivert til å begynne her, forteller han.

I Peab ser han for seg en bratt læringskurve, og stor faglig og personlig utvikling.

− Jeg oppfatter Peab som et ambisiøst selskap, som satser på å utvikle unge talenter. På kort tid har jeg fått god opplæring og blitt inkludert i Peab Eiendomsutvikling sine aktiviteter. Jeg ser svært optimistisk på min fremtid i Peab, avslutter Kleivene.

Jannicke Mansika Olsen

Leder akkvisisjon Peab Eiendomsutvikling